لوستر مناسب اتاق کودک

 

امروزه برای هر فضایی در کنار سلیقه شخصی می توان نوع خاصی از لوستر را توصیه نمود.

اما به راستی برای فضای اتاق کودک کدام لوستر مناسب است؟ در این مقاله سعی داریم لوستر مناسب برای اتاق کودک را با توجه به ویژگی ها ذکر نماییم.

نکته اول که در تمامی انتخاب های لوستر برای تمامی فضاها باید توجه کرد، میزان نور مناسب برای فضای مورد نظر می باشد. بنابراین باید متراژ دقیقی از فضای مورد نظر داشته باشید. همچنین دارا بودن فضا به منابع نور جانبی مثل هالوژن، در انتخاب سایز لوستر تاثیرگذار هستند.

نکته دوم توجه به جنسیت کودک دلبندتان است.

عموما رنگ و طرح انتخابی برای اتاق دخترانه دارای لطافت ها و ظرافتهای بیشتری نسبت به اتاق پسران است. برای اتاق پسران رنگ های کمی جسورانه تر نسبت به اتاق دخترانه انتخاب می گردد.

نکته سوم توجه به طرح لوستر است.

توصیه ما در هنگام مشاوره خرید برای انتخاب لوستر مناسب برای اتاق کودک این است که مدل انتخابی شما صرفا مناسب سن نوزادی و خردسالی کودکتان نباشد، بلکه با توجه به ظرایف و لطایفی که در انتخاب اکسسوار و دکوراسیون اتاق نوزاد و کودکتان می نمایید به سال های آینده، نوجوانی و حتی جوانی او نیز از امروز دقت نمایید. باتوجه به ساخت سفارشی و دست ساز بودن محصولات لوسترمهدی شما می توانید محصولی را انتخاب نمایید که برای آینده نیز مناسب باشد.

نکته اخر که شاید یکی از نکات مهم در هنگام خرید محصولات لوکس برای هر استفاده ای می باشد، توجه به گارانتی و خدمات پس از فروش است.

نشاط و شادابی کودکان، انواع  بازی ها و سرگرمی های که برایشان فراهم می کنیم، گاهاً باعث شکسته شدن یا آسیب دیدن وسایل می شود. دارا بودن خدمات پس از فروش برای استفاده بلندمدت از محصولات انتخابی شما می تواند خود ویژگی مهمی در هنگام تصمیم گیری باشد.

مقالات مشابه